کد مطلب:5849 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:141

پیامبر برهنه می شود
بخاری [1] و مسلم [2] از جابر بن عبدالله نقل می كند كه گفت:

رسول خدا همراه آنان سنگ را برای (ساختن كعبه حمل می كرد و لنگش را هم در بر كرده بود. عمویش عباس به او گفت: فرزند برادرم! اگر لنگت را بیرون آوری و روی دوشت بیاندازی بهتر می توانی سنگ را حمل كنی. راوی گوید: پس رسول خدا لنگ خود را باز كرد و روی دوشش انداخت. آن گاه بیهوش شد و روی زمین افتاد و بعد از آن دیگر رسول الله برهنه دیده نشد!!

ای خواننده عزیز! ببین چگونه این تهمت ها را به رسول الله صلی الله علیه وآله می زنند، در حالی كه او حیا را از ستون های ایمان قرار داده است.

آن ها بسنده نكردند به آن بی بند و باری كه پیامبر رانش را جلوی اصحاب بیرون آورده بود كه او را با چنین روایت ساختگی متهم به كشف عورت و برهنه شدن نیز نمودند.

آیا به نظر آنان رسول الله صلی الله علیه وآله - نعوذ بالله - این قدر نادان است كه آن سخن عمویش را می شنود و جلوی روی مردم، عورتش را بیرون می آورد؟!!

پناه می برم به خدای بزرگ از سخنان شیاطین پلیدی كه این چنین خدا و رسولش را مورد اهانت قرار می دهند؛ این پیامبری كه حتّی همسرانش نیز او را كاملاً برهنه ندیده بودند، با این كه شرع مقدس به او این اجازه را می دهد كه حتّی عایشه اعتراف می كند كه: «هرگز عورت رسول الله را ندیدم» [3] چگونه می شود این پیامبر در برابر همسرانش برهنه نگردد، ولی در برابر اصحابش و عموم مردم، برهنه شود؟!!

آری! این ها همه از ساخته های امویان بی شرم است كه از گفتن هیچ سخنی، حیا نمی كنند. و اگر خلیفه كه «امیرالمؤمنین» است به اشعار یك شاعری كه برایش غزل سرایی كرده است، آن قدر مست می شود كه برمی خیزد و عورتش را می بوسد!!! پس دیگر چه باك كه عورت پیامبر را نیز كشف كنند!

و برای توجیه كردن بازی با احكام شرعی، بشنوید كه چه نقل كرده اند.


[1] صحيح بخاري، كتاب «الصلاة»، باب «كراهية التعري في الصلاة» ج1، ص96.

[2] صحيح مسلم، كتاب «الحيض»، باب «الاعتناء بحفظ العدة».

[3] سنن ابن ماجه، ج1، ص619.